Praca na stanowisku Manager ds. Cen Transferowych (TP)
Warszawa
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2022-08-01 11:51:54
Opublikowane 2022-08-01 11:51:54
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Manager ds. Cen Transferowych (TP)
Warszawa
Opis stanowiska
SMART–HR - jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – lidera w branży doradztwa podatkowego i finansowego, obsługującego firmy krajowe i międzynarodowe, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Manager ds. Cen Transferowych (TP)
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Kompleksowe doradztwo w zakresie cen transferowych na potrzebę klientów krajowych jak i międzynarodowych,
- Zarządzanie projektami i nadzór nad dokumentacją (Master File i Local File) - w tym m.in. analiz porównawczych (towarowych, usługowych, finansowych) i dokumentacji zabezpieczającej,
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, m.in. US, MF,
- Reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientami,
- Wykonywanie innych zadań związanych z profesjonalną obsługą i doradztwem Klientom.
Wymagania
- Doświadczenia w zakresie Transfer Pricing, preferowane w firmach doradczych bądź konsultingu,
- Wykształcenie wyższe: preferowane ekonomiczne lub prawnicze,
- Praktycznej znajomości przepisów dotyczących cen transferowych i prawa podatkowego,
- Biegłej znajomość pakietu MS Office, w tym Excela,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, min. B2 – docelowo wykorzystywany w komunikacji biznesowej z Klientami jak i przygotowywania dokumentacji na potrzeby zleceniodawców,
- Rzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy jak i umiejętności analizy,
- Kwalifikacji Doradcy Podatkowego nie wymagamy, ale będą one dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. ubezpieczenie medyczne, Multisport, ubezpieczenie na życie itp. itd.) oraz szkoleń,
- Możliwość rozwoju w kierunku eksperckim bądź sprzedażowym, jak i realne możliwości awansu,
- Różnorodność projektów umożliwiająca doskonalenia wiedzy,
- Pracę w środowisku szanującym work-life balance,
- Możliwość hybrydowego trybu pracy (1/2 dni w tygodniu home office),
- Miłą atmosferę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.