Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Logistyka / Spedycja / Magazynowanie

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Starszy Specjalista ds. Logistyki

Kraków

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-08-04 12:38:23

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Starszy Specjalista ds. Logistyki
Kraków

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– prężnie rozwijającej się firmy outsourcingowej obsługującej międzynarodowego klienta z branży surowców, działającego na globalnych rynkach i giełdach, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Logistics Operations Specialist 

Miejscepracy: Kraków, woj. małopolskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksowe określanie wymagań logistycznych na podstawie umów,
  • Monitorowanie cen kontraktów klientów,
  • Organizowanie wydań magazynowych – do klientów, do transportu,
  • Rezerwacje frachtowe – drogowe, kolejowe, morskie itp.,
  • Rozliczanie rezerwacji frachtu i faktur magazynowych,
  • Monitorowanie/alokacja/uzgadnianie zapasów,
  • Fakturowanie klienta i dokumentację kontraktową,
  • Monitorowanie płatności klientów oraz negocjowanie akredytyw w razie potrzeby,
  • Monitorowanie ryzyka kredytowego klientów i działanie w ramach limitów kredytowych,
  • Zgłaszanie podatku VAT,
  • Ścisłą współpracę i komunikację z zespołem Base Metals Trading w zakresie strategii i wymagań,
  • Współpracę z bankiem finansującym w zakresie zakupu i sprzedaży metalu,
  • Zarządzanie ryzykiem oraz rozwiązywanie doraźnych problemów,
  • Monitorowanie i deklaracja ubezpieczenia,
  • Poprawę procesów i standardów, testowanie i wdrażanie systemów.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Biegłej obsługi komputera (znajomość MS Office, zwłaszcza Excel),
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
  • Bardzo dobrej, samodzielnej organizacji pracy,
  • Dbałości o szczegóły i sumienności,
  • Chęci do rozwoju i zdobywania wiedzy.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, stabilne warunki zatrudnienia,
  • Po okresie próbnym, umowę na czas nieokreślony,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do okularów oraz karta Multisport,
  • Pracę w przyjemnej atmosferze w młodym zespole,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Biuro w samym centrum Krakowa,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego w nowoczesnej, międzynarodowej firmie.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.