Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Senior HR Manager

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2022-11-14 13:49:27

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Senior HR Manager
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych dla przemysłu, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Senior HR Manager
Miejscepracy: Katowice (hybryda)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kreowanie polityki administracji HR spółki w porozumieniu z Dyrektorem Personalnym i spółką nadrzędną poza granicami,
  • Kierowanie działem administracji HR i współpracę z zewnętrzną firmą rozliczającą wynagrodzenia,
  • Zapewnianie kluczowego wsparcia pracowników w kwestiach kadrowo-prawnych,
  • Koordynacja spraw pracowniczych: spornych i indywidualnych - we współpracy z kancelarią prawną,
  • Wsparcie projektów HR zgodnych z polityką grupy – w tym opracowywanie strategii i realizacja,
  • Standaryzacja i optymalizacja procesów HR - szczególnie w zakresie usprawnień i poprawy bezpieczeństwa,
  • Stała współpraca z innymi zespołami,
  • Planowanie budżetu operacyjnego.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia w zarządzaniu bądź koordynacji wewnętrznej działem HR bądź zespołu,
  • Dużej wiedzy w zakresie prawa pracy oraz znajomości obszaru kadrowo-płacowego,
  • Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego (poziom minimum B2 – do codziennej komunikacji z zespołami i oddziałami firmy),
  • Doświadczenia w przenoszeniu bądź rozwijaniu procesów biznesowych w obszarze HR,
  • Komunikatywności i umiejętności prezentowania własnych pomysłów,
  • Doskonałej umiejętności rozwiązywania problemów, bardzo dobrej organizacji pracy i delegowania zadań,
  • Otwartości na pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
  • Dobrej znajomości MS Office, w tym Excela i Power Point’a.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w SSC.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Pracę hybrydową (raz w tygodniu), z biura w Katowicach oraz zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w nowoczesnym, międzynarodowym środowisku,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Dostęp do systemu kafeteryjnego, w tym m.in.: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, zniżki pracownicze,
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń i kursów,
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.