Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • IT

Oczekiwane wykształcenie

  • Inżynier

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Service Delivery Manager z Holenderskim

Cała Polska

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-02-07 15:04:01

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Service Delivery Manager z Holenderskim
Cała Polska

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie ICT, poszukujemy osoby na stanowisko:

Service Delivery Manager z Holenderskim
Miejscepracy: hybrydowa / Katowice lub Łódź

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynację projektu przy ścisłej współpracy z zespołem IT i Klientem,
  • Ustalanie priorytetów działania, monitoring postępu prac oraz ich optymalizacja,
  • Doskonałe rozumienie potrzeb Klienta i efektywne kierowanie działaniami zespołu projektowego,
  • Stałe ulepszanie procesu i optymalizacja działań, m.in. poprzez monitorowanie i kontrolę wskaźników KPI/SLA,
  • Odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów biznesowych i technicznych,
  • Współpraca z Service Managerem w celu zapewnienia  stałej integracji usług zgodnie z zasadą/ metodą BAU,
  • Odpowiedzialność za prawidłowy i terminowy obieg dokumentów, procedury RODO oraz kontrolę zakresu i poziomu dostępu do poszczególnych systemów, baz danych, programów zawierających dane osobowe - dla poszczególnych członków zespołu.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Doskonałej wiedzy w zakresie zarządzania usługami IT, w tym znajomości ITIL (Certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem),
  • Umiejętności komunikacji z zespołem jak i z Klientem, w tym motywowanie, rozwiązywanie problemów, ustalanie priorytetów etc.
  • Dobrej znajomości języka angielskiego i niderlandzkiego – pozwalającego na swobodną komunikację z Klientem i zespołem,
  • Znajomości MS Office,
  • Dobrej znajomości metodologii Agile, waterfall, Prince bądź pokrewnych.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Pracę hybrydową,
  • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Kafeteryjny pakiet benefitów, w tym do wyboru m.in.: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie posiłków i wczasów, zniżki pracownicze i wiele innych,  
  • Przyjazną atmosferę pracy oraz gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • System nagród motywujący do rozwoju,
  • Zespół wirtualnych trenerów oraz stały dostęp do platformy e-learningowej z pakietem szkoleń, kursów, e-booków, konferencji etc.
  • Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.