Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Oczekiwane wykształcenie

  • Średnie

Lokalizacje

  • Łomianki
    (05-092)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Techniczno-Handlowy – stale specjalne

Łomianki

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-04-05 11:30:33

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Techniczno-Handlowy – stale specjalne
Łomianki

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta - lidera w branży stalowej, wspierający najbardziej wymagających Klientów z sektora przemysłowego i transportu kolejowego - poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy (branża stalowa)

Miejscepracy: Łomianki, woj. mazowieckie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie ofert handlowych i nadzór nad realizacją zamówień,
  • Bieżące budowanie relacji z Klientami i wsparcie techniczne w zakresie materiałów specjalnych dla przemysłu,
  • Monitorowanie zamówień w systemie ERP,
  • Obsługa i utrzymywanie stałego kontaktu z klientami (mail, telefon),
  • Stałe doskonalenie wiedzy produktowej,
  • Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zamówień,
  • Raportowanie działań do Managera.

Wymagania

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego o kierunku technicznym,
  • Doświadczenia w firmie międzynarodowej bądź współpracy z klientem zagranicznym – będzie dodatkowym atutem,
  • Obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie B1+/B2, niezbędnego do komunikacji (telefon, mail),
  • Komunikatywności oraz umiejętności współpracy zespołowej,
  • Dokładności i zaangażowania oraz punktualności i dobrej organizacji pracy,
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę stacjonarną w oddziale firmy, a po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej,
  • Biurowe godziny pracy – od poniedziałku do piątku,
  • Szkolenie produktowe i sprzedażowe w okresie wdrożenia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z dodatkiem frekwencyjnym,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku dynamicznie rozwijającej się firmy,
  • Dofinansowanie karty Multisport i ubezpieczenia grupowego,
  • Możliwość doskonalenia wiedzy poprzez udział w szkoleniach.