Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Finanse / Ekonomia

Lokalizacje

  • Tychy
    (43-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Manager ds. Cen Transferowych/ Transfer Pricing Manager

Tychy

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-06-30 11:34:47

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Manager ds. Cen Transferowych/ Transfer Pricing Manager
Tychy

Opis stanowiska

SMART – HR jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – lidera w branży produkcji elektrycznych systemów, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Manager ds. Cen Transferowych/Transfer Pricing Manager

Miejsce pracy: Tychy lub hybrydowo

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Zarządzanie 4-osobowym zespołem Konsultantów,
  • Współpraca z firmą outsourcingową, przygotowującą podstawowe dane,
  • Weryfikacja dokumentacji cen transferowych jak i dokumentacji zabezpieczającej na potrzeby Grupy,
  • Koordynacja kalkulacji cen transferowych w systemie SAP zgodnie z polityką Grupy,
  • Przygotowanie raportów i analiz na bieżące potrzeby managementu, w tym Dyrektora Finansowego,
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji zadań,
  • Przygotowanie bieżących raportów ad hoc.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku tj. Managera, Lidera bądź koordynatora TP - in house w sektorze produkcyjnym lub usługowym bądź w firmie doradczej,
  • Wykształcenia wyższego: preferowane kierunku: Ekonomia, Finanse lub pokrewne,
  • Doskonałej znajomości przepisów podatkowych odnoszących się do cen transferowych,
  • Dobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Excela,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2/ C1) umożliwiającej komunikację – warunek konieczny,
  • Rzetelności, bardzo dobrej organizacji pracy oraz wysokich umiejętności analitycznych,
  • Umiejętności zarządzania zespołem i delegowania zadań.

Oferujemy

Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z szerokim pakietem benefitów,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie itd., dofinansowanie szkoleń i nauki języka etc.,
  • Do dyspozycji bezpłatny parking przy biurze,
  • Pakiet szkoleń zewnętrznych i wewnętrznych,
  • Miłą atmosferę w firmie szanującej work-life balance,
  • Hybrydowy system pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.