Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Marketing / Public Relations

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Digital Marketing Specialist

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-10-02 15:31:27

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Digital Marketing Specialist
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – jednej z najszybciej rozwijających się firm z branży logistycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Digital Marketing Specialist

Miejscepracy: Katowice, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy,
  • Współtworzenie kampanii marketingowych przy pomocy systemów marketing automation,
  • Tworzenie contentu oraz koncepcji kreacji dla klientów B2B,
  • Obsługę profili w mediach społecznościowych,
  • Rozwijanie marketingu B2B w firmie, w tym realizowanie kampanii wizerunkowych i leadowych,
  • Pracę na wskaźnikach KPI oraz optymalizację konwersji i analizę zachowań użytkowników,
  • Wspieranie prowadzenia kampanii reklamowych i koordynowanie pracy agencji performance w realizacji kampanii (FB Business, Google Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads, Reklama Natywna),
  • Organizowanie i promowanie webinarów i eventów, 
  • Koordynowanie współpracy z grafikami i agencjami zewnętrznymi,
  • Analizowanie i raportowanie wyników.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w marketingu B2B,
  • Doświadczenia w budowaniu scenariuszy kampanii przy użyciu narzędzi marketing automation,
  • Wiedzy z zakresu automatyzacji i procesów biznesowych,
  • Umiejętności tworzenia angażującego i merytorycznego contentu,
  • Doświadczenia w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych,
  • Praktycznego doświadczenia w organizowaniu webinarów,
  • Praktycznej znajomości systemów reklamowych i mailingowych oraz Google Analytics,
  • Swobodnej komunikacji w języku angielskim,
  • Inicjatywy w działaniu oraz odpowiedzialności za prowadzone projekty,
  • Dbałości o szczegóły, umiejętności optymalizacji i analizy prowadzonych działań,
  • Znajomości narzędzi Jira, Trello, SalesManago, Confluence, WordPress, Canva, co będzie dodatkowym atutem,
  • Szkoleń z zakresu z zakresu GA4 / Google Ads, co będzie mile widziane.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, paczki świąteczne),
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Realny wpływ na rozwój firmy, dużą możliwość realizacji pomysłów i podejmowania samodzielnych decyzji,
  • Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.