Praca na stanowisku Digital Marketing Specialist
Katowice
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2023-10-02 15:31:27
Opublikowane 2023-10-02 15:31:27
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Digital Marketing Specialist
Katowice
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego klienta – jednej z najszybciej rozwijających się firm z branży logistycznej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Digital Marketing Specialist
Miejscepracy: Katowice, woj. śląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy,
- Współtworzenie kampanii marketingowych przy pomocy systemów marketing automation,
- Tworzenie contentu oraz koncepcji kreacji dla klientów B2B,
- Obsługę profili w mediach społecznościowych,
- Rozwijanie marketingu B2B w firmie, w tym realizowanie kampanii wizerunkowych i leadowych,
- Pracę na wskaźnikach KPI oraz optymalizację konwersji i analizę zachowań użytkowników,
- Wspieranie prowadzenia kampanii reklamowych i koordynowanie pracy agencji performance w realizacji kampanii (FB Business, Google Ads, LinkedIn Ads, Bing Ads, Reklama Natywna),
- Organizowanie i promowanie webinarów i eventów,
- Koordynowanie współpracy z grafikami i agencjami zewnętrznymi,
- Analizowanie i raportowanie wyników.
Wymagania
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w marketingu B2B,
- Doświadczenia w budowaniu scenariuszy kampanii przy użyciu narzędzi marketing automation,
- Wiedzy z zakresu automatyzacji i procesów biznesowych,
- Umiejętności tworzenia angażującego i merytorycznego contentu,
- Doświadczenia w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych,
- Praktycznego doświadczenia w organizowaniu webinarów,
- Praktycznej znajomości systemów reklamowych i mailingowych oraz Google Analytics,
- Swobodnej komunikacji w języku angielskim,
- Inicjatywy w działaniu oraz odpowiedzialności za prowadzone projekty,
- Dbałości o szczegóły, umiejętności optymalizacji i analizy prowadzonych działań,
- Znajomości narzędzi Jira, Trello, SalesManago, Confluence, WordPress, Canva, co będzie dodatkowym atutem,
- Szkoleń z zakresu z zakresu GA4 / Google Ads, co będzie mile widziane.
Oferujemy
- Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, paczki świąteczne),
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Elastyczne godziny pracy,
- Realny wpływ na rozwój firmy, dużą możliwość realizacji pomysłów i podejmowania samodzielnych decyzji,
- Przyjazną, pełną wsparcia atmosferę pracy.