Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • umowa zlecenie / o dzieło

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka ds. Obsługi Klientów

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-10-13 13:23:14

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka ds. Obsługi Klientów
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy w obszarze outsourcingu finansowo-księgowego, zajmującego czołową pozycję na Górnym Śląsku poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Asystentka ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Katowice

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Bieżący kontakt z klientami firmy,
  • Obsługę zapytań przychodzących od potencjalnych klientów,
  • Przygotowywanie ofert, prowadzenie wstępnych rozmów w zakresie potencjalnej współpracy,
  • Sporadyczny udział w spotkaniach z klientami,
  • Kontakt z klientem w zakresie spłat zobowiązań,
  • Prowadzenie mediów społecznościowymi firmy,
  • Inicjowanie działań marketingowych,
  • Wykonywanie innych zadań asystenckich związanych z obsługą klientów firmy.

Wymagania

  • Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
  • Swobodnego poruszania się w social mediach,
  • Umiejętności interpersonalnych i obsługi klienta na wysokim poziomie,
  • Kreatywności oraz umiejętności tworzenia unikalnych treści, lekkiego pióra,
  • Gotowości do niesienia usług na najwyższym poziomie,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
  • Prawa jazdy kat B,
  • Posiadania doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Elastyczny czas pracy z możliwością dostosowania grafiku do indywidualnych potrzeb,
  • Wewnętrzne szkolenia,
  • Pracę w niepełnym wymiarze (min. 20 godzin tygodniowo) w oparciu o umowę zlecenie, idealną dla studentów lub osób poszukujących dodatkowego źródła dochodu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.