Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Bytom
    (41-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Customer Support Specialist – branża ogrodnicza

Bytom

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2023-10-23 14:28:57

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Customer Support Specialist – branża ogrodnicza
Bytom

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy z branży ogrodniczej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Customer Support Specialist – branża ogrodnicza

Miejsce pracy: cała Polska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę Klientów, w tym aktualizowanie potrzeb Klientów,
  • Utrzymywanie relacji z obecnymi Klientami oraz prowadzenie działań promocyjnych,
  • Przygotowywanie oferty handlowej, negocjacje warunków transakcji dotyczące terminu realizacji zamówienia, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (w przypadku rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych rabatów od obowiązujących cen,
  • Ewidencja, nadzór nad dokumentacją oraz wprowadzanie przyjmowanych dostaw do systemu,
  • Monitoring kosztów transportu i kontrola faktur transportowych.
  • Obsługiwanie reklamacji,
  • Działania marketingowe,
  • Raportowanie statusu wykonanej pracy do przełożonych.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Znajomości branży ogrodniczej,
  • Samodzielności na stanowisku pracy, umiejętności rozpoznawania potencjału rynku i jego trendów,
  • Wykształcenia wyższego (minimum licencjat),
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (B2+),
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Chęci rozwoju w branży handlowej, w zakresie obsługi klientów i nastawienie na wyniki.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
  • Kartę MultiSport, świadczenia socjalne, finansowanie nauki języka obcego (angielski), dofinansowanie szkoleń i kursów zawodowych.