Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Częstochowa
    (42-200)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Księgowa/Księgowy KPiR

Częstochowa

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-01-19 12:15:31

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Księgowa/Księgowy KPiR
Częstochowa

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– firmy oferującej usługi z obszaru finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Księgowa/Księgowy KPiR

Miejsce pracy: Częstochowa

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę klientów rozliczających się w oparciu o uproszczoną księgowość, tj. księgowanie dokumentów na podstawie dokumentów źródłowych,
  • Sporządzanie deklaracji i rozliczeń podatkowych (PIT oraz VAT),
  • Kontakt z klientem w zakresie świadczonych usług księgowych
  • Realizację dodatkowych zadań związanych z obszarem księgowym.

Wymagania

  • Rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku Księgowym przy obsłudze KPiR,
  • Praktycznej umiejętności tworzenia deklaracji PIT i VAT,
  • Dobrej znajomości aktualnych przepisów podatkowych,
  • Wykształcenia wyższego lub średniego (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość),
  • Znajomości MS Office,
  • Bardzo dobrej organizacja pracy własnej,
  • Dokładności, systematyczności i zaangażowania.

Oferujemy

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna),
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Miłą atmosferę pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego i stałe zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.