Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Katowice
    (40-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klientów i Wsparcia Sprzedaży

Katowice

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-01-22 13:59:06

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klientów i Wsparcia Sprzedaży
Katowice

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klientów i Wsparcia Sprzedaży

Miejsce pracy: okolice Katowic, woj. śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę zamówień wpływających do Spółki,
  • Weryfikowanie Klientów pod względem płynności finansowej,
  • Przygotowywanie oferty handlowej, negocjacje warunków transakcji dotyczące terminu realizacji zamówienia, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności, a także ewentualnych rabatów,
  • Organizowanie transportu, monitoring kosztów transportów oraz kontrola faktur transportowych,
  • Obsługę reklamacji,
  • Ewidencję, nadzór nad dokumentacją oraz wprowadzanie przyjmowanych dostaw do systemu,
  • Raportowanie statusu wykonanej pracy do przełożonych.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej oraz terminowości,
  • Wykształcenia wyższego (minimum licencjat),
  • Dobrej znajomości języka angielskiego (B2),
  • Bardzo dobrej komunikatywności,
  • Postawy proaktywnej i nastawienia na osiągnięcie wyniku i pomocy klientom,
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
  • Kartę MultiSport, świadczenia socjalne, finansowanie nauki języka obcego (angielski), dofinansowanie szkoleń i kursów zawodowych,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w profesjonalnym zespole,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.