Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Piekary Śląskie
    (41-940)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta ds. Technicznych

Piekary Śląskie

, SMART-HR
zakończona
Opublikowane 2024-02-02 12:28:24

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta ds. Technicznych
Piekary Śląskie

Opis stanowiska

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy technicznej, będącej liderem na rynku lokalnym w swojej branży, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Klienta ds. Technicznych
Miejsce pracy: Piekary Śląskie

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługa i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na terenie całej Polski,
  • Profesjonalne doradztwo produktowe w zakresie oferowanego asortymentu sprzedaży i usług,
  • Kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu poprzez proces ofertowy aż do podpisania kontraktu,
  • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej oraz inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych z aktualnymi klientami firmy,
  • Realizację i nadzór nad budżetem sprzedaży,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku,
  • Współpracę i skuteczną komunikację z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Minimum 2 letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprzedażowym,
  • Dyspozycyjności i gotowości do odbywania podróży służbowych na terenie kraju,
  • Znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
  • Dobrej znajomości MS Office,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B,
  • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej pozwalającej na profesjonalną obsługę klientów biznesowych.

Oferujemy

  • Stabilne i satysfakcjonujące zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i prowizyjnej,
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),
  • Pracę w pozytywnej atmosferze w dynamicznym, pozytywnym zespole.