Praca na stanowisku Account Manager – branża opakowań
Wrocław
, SMART-HR9 dni do końca
Opublikowane 2024-02-20 16:38:48
Opublikowane 2024-02-20 16:38:48
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Account Manager – branża opakowań
Wrocław
Opis stanowiska
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta– międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Account Manager – branża opakowań
Miejscepracy: woj. dolnośląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
- Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
- Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
- Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
- Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
- Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
- Bieżące raportowanie wyników pracy,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
- Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
- Czynnego prawa jazdy kat. B,
- Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
- Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
- Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
- Dobrej znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
- Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
- Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
- Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
- Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
- Prace mobilną i elastyczny system pracy.