Praca na stanowisku Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych
Sosnowiec
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2024-04-09 14:55:47
Opublikowane 2024-04-09 14:55:47
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych
Sosnowiec
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych
Miejsce pracy: Sosnowiec, woj. śląskie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Weryfikację merytoryczną i formalną dokumentów księgowych oraz ich rejestrację w programie księgowym,
- Kontrolę i analizę zapisów księgowych,
- Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,
- Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej,
- Przygotowanie raportów na wewnętrzne potrzeby firmy,
- Archiwizacja obsługiwanych dokumentów księgowych,
- Ścisłą współpracę z zewnętrznym biurem rachunkowym oraz Centralą w Anglii.
Wymagania
- Wykształcenia wyższego kierunkowego (Finanse, Rachunkowość, Ekonomia),
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- Doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- Sumienności oraz terminowości,
- Zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Pełne wdrożenie w nowe obowiązki, przy wsparciu doświadczonego zespołu,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę pracy.