Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Opole
    (45-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim

Opole

, SMART-HR
44 dni do końca
Opublikowane 2024-04-24 14:08:58

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim
Opole

Opis stanowiska

Dla naszego klientawiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z rozwojem biura, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim

Miejscepracy: Opole

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksową obsługę zapytań ofertowych i komunikację z klientem poprzez e-mail i telefon,
  • Rozwijanie relacji z klientami, w celu zrozumienia i zaspokojenia ich potrzeb,
  • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,
  • Wsparcie zespołu Inżynierów Serwisu,
  • Przygotowywanie wycen prac serwisowych oraz wystawianie faktur,
  • Kontrolę terminowości umów oraz negocjacje warunków kończących się umów,
  • Wprowadzanie danych do systemu, procesowanie zgłoszeń oraz przygotowywanie dokumentacji serwisowej,
  • Wykonywanie zleconych prac administracyjnych oraz ścisłą współpracę z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Znajomości języka angielskiego i niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikację,
  • Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Samodzielności i proaktywności w działaniu, a także dobrej organizacji pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna),
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach.