Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Cała Polska
  • Katowice
    (40-487)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Sales Engineer

Cała Polska

, SMART-HR
10 dni do końca
Opublikowane 2024-05-28 09:31:32

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Sales Engineer
Cała Polska

Opis stanowiska

Dla naszego klientawiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Sales Engineer

Miejsce pracy: home office, cała Polska

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Zarządzanie całościowym procesem sprzedażowym i obsługi klientów,
  • Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, realizację sprzedaży do nowych i istniejących klientów oraz prowadzenie i koordynację sprzedaży: przygotowywanie wycen, doradztwo techniczne oraz podpisywanie kontraktów,
  • Ścisłą współpracę z Inżynierami Serwisu oraz z pracownikami Wsparcia Sprzedaży,
  • Nadzór nad dokumentacją przetargową i udział w przetargach,
  • Uczestnictwo w konferencjach branżowych i promowanie wizerunku firmy na targach,
  • Ścisłą współpracę z oddziałami firmy zlokalizowanymi w USA oraz w Europie,
  • Koordynowanie procesu realizacji zamówienia i obsługi posprzedażowej klienta,
  • Analizę konkurencji oraz wprowadzenie strategii sprzedażowej na rynek.

Wymagania

  • 3-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży technicznej,
  • Doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu dokumentów przetargowych,
  • Umiejętność budowania bardzo dobrych relacji z klientami,
  • Umiejętności zarządzania obszarem sprzedażą, wyznaczania priorytetów, dobrej organizacji pracy własnej,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych, w tym przygotowywania prezentacji,
  • Wykształcenia wyższego,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Postawy proaktywnej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów, kreatywności,
  • Gotowości do odbywania częstych podróży służbowych (do 60 %).

Oferujemy

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna), a także bardzo atrakcyjny system premiowy,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon, samochód wysokiej klasy),
  • Kompleksowy program szkoleń międzynarodowych oraz duże możliwości rozwoju zawodowego.