Praca na stanowisku Marketing Account Manager
Katowice
, SMART-HRzakończona
Opublikowane 2024-06-14 10:34:31
Opublikowane 2024-06-14 10:34:31
Opis działalności firmy
SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Marketing Account Manager
Katowice
Opis stanowiska
Dla naszego Klienta – Agencji Marketingowej w związku z rozwojem zespołu sprzedażowego i strategią biznesu, poszukujemy osoby na stanowisko:
Marketing Account Manager
Miejsce pracy: Katowice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z rynku oraz ich bieżącą obsługę w zakresie realizacji projektów i działań marketingowych,
- Analizę potrzeb Klienta, przygotowanie oferty, negocjowanie warunków umowy i terminów realizacji działań oraz wsparcie posprzedażowe,
- Koordynowanie pracy zespołów oraz monitorowanie realizacji projektów,
- Inicjowanie spotkań biznesowych ze stałymi i nowymi klientami,
- Bieżącą analizę działań konkurencji oraz reagowanie na potrzeby rynku.
Wymagania
- Minimum rocznego doświadczenia zawodowego w agencji reklamowej/ marketingowej lub w konsultingu,
- Praktycznej wiedzy na temat pozyskiwania klienta biznesowego,
- Umiejętności prowadzenia spotkań, negocjacji i ofertowania,
- Umiejętności zarządzania projektem,
- Znajomości narzędzi Google Workspace i CRM,
- Zdolności organizacyjnych, kreatywności, komunikatywności, zaangażowania oraz wysokiej kultury osobistej,
- Czynnego prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do pracy w terenie.
- Dodatkowym atutem są:
- znajomość narzędzi typu Apollo, Sales Navigator, Canva lub podstawowa wiedza w zakresie PPC, WordPress lub SEO.
Oferujemy
- Duże wsparcie zespołu i przełożonych na start,
- Pracę stacjonarną w katowickim biurze lub hybrydową,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze,
- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami (miesięczne, kwartalne i roczne),
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon i komputer oraz do dyspozycji samochód służbowy – na czas wizyt u Klienta,
- Atmosferę sprzyjającą rozwojowi i sukcesom wynikowym,
- Możliwość zdobycia cennej wiedzy i doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
- Szkolenia (przynajmniej raz w roku) oraz jasno wytyczoną ścieżkę awansu w strukturach firmy.