Praca na stanowisku Obsługa Klienta Biznesowego w języku angielskim (start-up)
Kraków
, Grafton Recruitment Polska Sp. z o. o.zakończona
Opublikowane 2016-10-10 11:18:30
Opublikowane 2016-10-10 11:18:30
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Obsługa Klienta Biznesowego w języku angielskim (start-up)
Kraków
Opis stanowiska
Dla światowego dystrybutora w branży informatycznej oferującego rozwiązania i usługi klasy korporacyjnej z zakresu bezpieczeństwa sieci, przechowywania danych, infrastruktury programowej, poszukujemy zmotywowanych do rozowoju osób posługujących się językiem angielskim na poziomie C1, które są otwarte na pracę w departamencie Obsługi Klienta i wsparcie rynku brytyjskiego.ref. No.: 6-26-39774
Codzienne obowiązki:
- zarządzanie kontaktem z partnerami
- pełnienie roli back office dla Działu Sprzedaży
- przygotowywanie dokumentów, wycen produktów i usług
- odpowiadanie na wszelkie zapytania ze strony partnerów dotyczących kwotacji, przedłużania umów, licencji
- codzienny telefoniczny kontakt z partnerami w języku angielskim
- wprowadzanie i zarządzanie danymi technicznymi w systemie
Wymagania
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (stacjonarnej lub telefonicznej)- biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1) - wsparcie UK
- dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- umiejętności analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole oraz w środowisku międzynarodowym
- zainteresowanie nowymi technologiami będzie dużym atutem
Oferujemy
- możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w firmie z branży IT- pakiet socjalny; ubezpieczenie na życie, Multisport
- możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach; wyznaczony roczny budżet na szkolenia dla każdego pracownika
- ponadto możliwość uczestnictwa w szkoleniach zorganizowanych przez producentów
- atrakcyjny system premiowy (premie miesięczne)
- praca w godzinach biurowych 10-18
- zatrudnienie w stabilnej firmie: umowa o pracę czas próbny + czas nieokreślony
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.