Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Gorzów Wielkopolski
    (66-400)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA

Gorzów Wielkopolski

, AUDIT Doradztwo Personalne
zakończona
Opublikowane 2016-10-11 09:18:48

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA
Gorzów Wielkopolski

Opis stanowiska

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Gorzowa Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowisko

KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA
/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., lubuskie/

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
• udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
• dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym

Wymagania

• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta niemieckiego
• inicjatywa w działaniu
• poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
• determinacja ukierunkowana na rozwiązywanie problemów
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7:00 a 18:00
• łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
• swobodna praca z komputerem (podstawowa znajomość MS Office, doświadczenie w pracy z systemem ticketowym)
• minimum średnie wykształcenie

Oferujemy

• stałą pracę w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjne wynagrodzenie za pracę
• udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• dostęp do prywatnej służby zdrowia
• doświadczenie zawodowe w obszarze Business Portalu
• pakiet świadczeń socjalnych
• przyjazną atmosferę pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.