Praca na stanowisku KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA
Gorzów Wielkopolski
, AUDIT Doradztwo Personalnezakończona
Opublikowane 2016-10-11 09:18:48
Opublikowane 2016-10-11 09:18:48
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
KONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA
Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Gorzowa Wlkp., poszukujemy kandydata na stanowiskoKONSULTANT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA
/miejsce pracy: Gorzów Wlkp., lubuskie/
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego
• budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
• udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
• dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym
Wymagania
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)• doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta niemieckiego
• inicjatywa w działaniu
• poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
• determinacja ukierunkowana na rozwiązywanie problemów
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7:00 a 18:00
• łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
• swobodna praca z komputerem (podstawowa znajomość MS Office, doświadczenie w pracy z systemem ticketowym)
• minimum średnie wykształcenie
Oferujemy
• stałą pracę w oparciu o umowę o pracę• atrakcyjne wynagrodzenie za pracę
• udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń
• możliwość rozwoju w strukturach firmy
• dostęp do prywatnej służby zdrowia
• doświadczenie zawodowe w obszarze Business Portalu
• pakiet świadczeń socjalnych
• przyjazną atmosferę pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.