Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Telefoniczny Konsultant Klienta

Poznań

, PION
zakończona
Opublikowane 2016-10-11 09:20:29

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Telefoniczny Konsultant Klienta
Poznań

Opis stanowiska

Platforma Integracji Osób Niepełnosprawnych PION dla nowego kontrahenta, jednego z liderów sieci komórkowej i stacjonarnej, poszukuje kandydata do pracy w telefonicznym Contact Center.

Obsługa infolinii przychodzącej

Obowiązki:
• telefoniczna obsługa Klientów Firmy (obsługa posprzedażowa)
• dbanie o pozytywne relacje z Klientami i realizacja celów
• praca siedząca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek

Wymagania

• aktualne orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym
• wykształcenie minimum średnie
• predyspozycje do pracy głosem (wysoka kultura osobista oraz komunikatywność)
• umiejętność szybkiego uczenia się i zaangażowanie
• dyspozycyjność (praca w systemie dwuzmianowym, praca max do godz. 22.00)
• mile widziane: doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta

Oferujemy

• umowę o pracę
• praca na cały lub część etatu (bez nadgodzin i pracy na zmiany nocne)
• korzystanie z Zakładowego Funduszu Rehabilitacji (dofinansowanie do leków, itp.)
• przygotowanie i wdrożenie do pracy na wskazanym stanowisku (szkolenia)
• opiekę i wsparcie Koordynatora
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.