Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Kraków
    (30-093)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta

Kraków

, Biuro Tłumaczeń Language Link
zakończona
Opublikowane 2016-10-13 14:43:02

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta
Kraków

Opis stanowiska

Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres podstawowych obowiązków:
- obsługa klientów
- opieka nad obecnymi klientami i rozwój współpracy z nimi
- przygotowywanie ofert handlowych
- nadzór nad projektami tłumaczeniowymi
- pozostałe prace biurowe i administracyjne

Wymagania

- wykształcenie wyższe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- biegła znajomość programów pakietu Office i praktyczna umiejętność pracy z Internetem
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- wysoka kultura osobista i miła aparycja
- odpowiedzialność, samodzielność, asertywność, komunikatywność i chęć budowania trwałych relacji z klientami

Oferujemy

- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- stałe godziny pracy
- pracę w młodym zespole i miłej atmosferze

Prosimy o umieszczenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla celów niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
Dziękujemy wszystkim kandydatom za zainteresowanie i zgłoszenia. Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się z wybranymi osobami.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.