Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Sanok
    (38-500)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. KADR

Sanok

, Adecco Poland
zakończona
Opublikowane 2016-11-04 12:26:42

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SPECJALISTA DS. KADR
Sanok

Opis stanowiska

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów - dużej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. KADR

Miejsce pracy: Sanok

Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowym
- Tworzenie raportów, analiz oraz zestawień
- Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy).
- Współpraca z pracownikami w zakresie spraw bieżących (wystawianie zaświadczeń, naliczanie urlopów, udzielanie informacji -związanych z zatrudnieniem pracownika)
- Współpraca z innymi działami firmy
- Bieżące zadania zlecane przez koordynatora

Wymagania

- Posiadasz wykształcenie wyższe (kierunkowe)
- Masz min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Posiadasz znajomość zagadnień związanych z rozliczaniem czasu pracy
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
- Znasz dobrze przepisy prawa pracy
- Posiadasz umiejętność tworzenia i prowadzenia dokumentacji pracowniczej
- Posiadasz umiejętność obsługi Excel oraz programu kadrowego Comarch Optima
- Cechuje Cię samodzielność i dobra organizacja czasu pracy

Oferujemy

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę na stałe
- Stabilne, aczkolwiek rozwojowe stanowisko
- Stałe godziny pracy (8:00-16:00)
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe
- Premie uznaniowe
- Narzędzia pracy
- Możliwości rozwoju
- Pracę dla dużej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Wspaniałą atmosferę pracy
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.