Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Mielec
    (39-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ka Zarządu

Mielec

, Kronospan Mielec
zakończona
Opublikowane 2016-11-22 12:29:30

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ka Zarządu
Mielec

Opis stanowiska

Jesteśmy wiodącym producentem wysokiej jakości płyt, produktów drewnopochodnych i komponentów do ich produkcji. Nasza grupa to ponad 40 zakładów na całym świecie. Ciągle się rozwijamy i poszukujemy do naszego zespołu osób, które mają ambicje dla tak prężnie działającej organizacji. Stwarzamy możliwości pracy w wielu krajach w międzynarodowym środowisku. Potrafimy docenić Twoją wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie.

Aktualnie do naszego zespołu do oddziału w Mielcu poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

nr ref. AZ 11/2016

Główne zadania i obowiązki:

 prowadzenie terminarza spotkań Przełożonego
 prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów
 tłumaczenie korespondencji i dokumentacji
 przygotowywanie dokumentacji na spotkania z klientami i dostawcami
 organizacja podróży służbowych
 przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
 dbanie o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji

Wymagania

 wykształcenie wyższe
 biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
 mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
 biegła umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu Office
 doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
 łatwość nawiązywania kontaktów
 odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
 umiejętność planowania i organizacji czasu pracy,
 nastawienie na realizację celów i skuteczność w działaniu
 odporność na stres
 dyspozycyjność
 prawo jazdy kat. B

Oferujemy

 stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
 atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
 możliwość wykorzystywania umiejętności językowych w codziennej pracy
 realizację ciekawych, samodzielnych zadań
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.