Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Edukacja / Szkolenia

Oczekiwane wykształcenie

  • Licencjat

Lokalizacje

  • Warszawa (Wola)
    (00-839)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Customer Service Administrator Eastern Europe and Turkey

zakończona
Opublikowane 2014-07-02 15:13:56

Opis działalności firmy

ETS Global jest międzynarodowym wydziałem Educational Testing Service (ETS) - największej niezależnej organizacji na świecie zajmującej się testowaniem i badaniami edukacyjnymi w obszarze języków obcych, która odpowiada na potrzeby osób indywidualnych, uczelni, korporacji i agencji rządowych, dostarczając swe rozwiązania do Klientów w ponad 180 krajach. Testy ETS, takie jak TOEFL®, TOEIC® czy GRE®, to renomowane narzędzia oceny umiejętności językowych uczniów na wszystkich szczeblach edukacji – od szkoły podstawowej po studia wyższe, osób dorosłych uczących się języków obcych, a także kompetencji zawodowych nauczycieli.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Customer Service Administrator Eastern Europe and Turkey
Warszawa (Wola)

Opis stanowiska

You will be responsible for:

 

Customer Service

 

-          Reply to customer and prospect requests by phone and by e-mail about:

  • the e-Commerce platform
  • contracts and procedures
  • products
  • logistic and security issues

-          Update the CRM on a regular basis and communicate with the Sales team

-          Interact with Scoring, Finance and Logistics departments to reply quickly to customer requests

-          Provide a dedicated support to customers (paper based tests and online products)

-          Provide support to the Sales team for the contracts renewals

-          Manage logistic and customs issues when necessary

-          Create and update the “best practices” and procedures

-          Manage issues related to administration of test sessions

 

Sales activity

 

-          Contribute to reaching the sales targets and the revenue target

-          Call potential clients / prospects: present products and services, follow-up of market support campaigns

-          Ensure TCAs (Test Centers Administrators) are trained on a regular basis and know all necessary security procedures

Back Office

 

-          Transfer data to the new e-Commerce platform

-          Test a new platform and communicate with the Information Systems team

-          Invoicing and managing payment issues

-          Create public sessions

-          Manage PTC (Public Test Centers) fees

Wymagania

-          Business Degree

-          Experienced in working in Customer Service/Sales

-          Exceptional customer service skills to ensure the highest level of service required by the company

-          Experienced in working in a multicultural environment

-          Computer literate (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet)

-          Well organized and autonomous

-          Excellent written, verbal and interpersonal skills

-          Fluent in English: min. C1 level according to the CEFR is a must

-          Fluent in Polish, Turkish would be a plus

Oferujemy

We offer:

-       a contract of employment

-       challenging tasks and duties

-       an opportunity for acquiring unique knowledge and professional development within a renowned organization operating worldwide

-       attractive social benefits (private health service and insurance)

-       stable employment within a young, dynamic team

 

To apply for this position, please send both your CV and a cover letter to: contact-pl@etsglobal.org.

Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.