Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Łódź
    (90-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Menadżer Call Center

Łódź

, Evres Group
zakończona
Opublikowane 2016-11-28 12:09:03

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Menadżer Call Center
Łódź

Opis stanowiska

Firma o ugruntowanej pozycji na rynku w związku z ciągłym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko managera Call Center w Łodzi.

Główne zadania:
- rozwój działu Call Center,
- wyszukiwanie potencjału telemarketera,
- wdrażanie pracowników, szkolenia produktowe,
- nadzór nad zespołem,
- realizowanie założonych celów biznesowych,
- utrzymanie wysokiego poziomu jakości wykonywanych zadań,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych.

Wymagania

- wykształcenie minimum średnie,
- duża samodzielność w realizacji zadań,
- znajomość MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale call center zarządzaniu zespołem oraz w sprzedaży bezpośredniej,
- silna orientacja na wyniki,
- konsekwencja w działaniu,
- gotowość do częstych wyjazdów.

Oferujemy

- zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjny i jasny system premiowy,
- pracę na samodzielnym stanowisku,
- szkolenia wdrożeniowe oraz szkolenia produktowe,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- pracę pełną wyzwań w miłej i sympatycznej atmosferze,
- niezbędne narzędzia do pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.