Praca na stanowisku Obsługa Sekretariatu
Słupsk
, WGN Nieruchomości Słupskzakończona
Opublikowane 2016-12-01 07:46:55
Opublikowane 2016-12-01 07:46:55
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Obsługa Sekretariatu
Słupsk
Opis stanowiska
obsługa klientaopracowywanie ofert w bazie danych i ich przygotowanie do eksportu
zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
prowadzenie poczty wychodzącej i przychodzącej
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
odbieranie korespondencji e-mailowej
organizowanie podróży służbowych i odbieranie telefonów
prowadzenie kalendarza spotkań
obsługa urządzeń biurowych
bieżąca obsługa sekretariatu oraz zapewnienie prawidłowego przepływu informacji
Wymagania
znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowychrzetelność, dobra organizacja pracy, sumienność, staranność, komunikatywność
lojalność, dyskrecja, poufność, wysoka kultura osobista, miła aparycja
mile widziane doświadczenie na stanowisku sekretarki/asystentki
znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
mile widziani studenci zaoczni dziennikarstwa, hotelarstwa oraz marketingu
Oferujemy
pracę w firmie z 25-letnim doświadczeniemzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
niezbędne narzędzia pracy
szansę zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
możliwość rozwoju zawodowego
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.