Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds. Obsługi klienta

Warszawa

, Tivron
zakończona
Opublikowane 2016-12-16 12:18:45

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds. Obsługi klienta
Warszawa

Opis stanowiska

Jesteśmy firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!

Aktualnie poszukujemy osoby do:

Telefonicznej i mailowej obsługi klienta z elementami dosprzedaży:

- odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji,

- wykonywanie połączeń do klientów w sprawie złożonego przez niego zamówienia,

- zaproponowanie klientowi czegoś więcej w myśl tego co już kupił.

Wymagania

pozytywnego nastawienia i otwartości, chęci i zaangażowania, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Oferujemy

-kontakt z klientami, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych oraz sprzedażowych

- stabilne zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny (od 9.00) lub niepełny etat (z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku)
- atrakcyjne ‪wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji (przeciętnie 2 500 - 3 000zł netto);
- pensja wypłacaną zawsze w terminie, a gdy istnieje potrzeba również przed czasem (rozumiemy, że istnieją różne sytuacje życiowe);
- przejrzysty i motywujący system prowizyjny;
- ‪szkolenia umożliwiające osiąganie dobrych wyników na każdym etapie wg indywidualnych potrzeb, nie nie tylko na początku. Chcemy abyś osiągał świetne wyniki - oznacza to ‪#‎zarobek dla obu stron!;
- dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy a także herbaty czy soków zamawianych specjalnie na Twoje życzenie. Ponadto mamy dla Ciebie świeże owoce dostarczane 2 razy w tygodniu;
- elastyczne podejście i ‪wyrozumiałość - możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć.
- świetna atmosfera w firmie,
- wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.