Praca na stanowisku MANAGER CALL CENTER
Gorzów Wielkopolski
, IdeaHRzakończona
Opublikowane 2016-12-19 11:46:42
Opublikowane 2016-12-19 11:46:42
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
MANAGER CALL CENTER
Gorzów Wielkopolski
Opis stanowiska
-Kompleksowe wdrażanie systemu call center-Stworzenie i zarządzanie kilkunastoosobowym działem call center, którego zadaniem będzie sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
-Realizacja celów sprzedażowych poprzez zarządzanie zespołem call center
-Aktualizacja baz danych
-Tworzenie raportów i analiz
-Stworzenie standardów sprzedaży (procedury, skrypty rozmów itp.)
-Szkolenie, coaching i motywowanie podległego zespołu oraz nadzór nad realizacją wyznaczonych planów sprzedaży
Wymagania
-Umiejętności planowania sprzedaży i monitorowania realizacji celów-Wykształcenie min. średnie
-Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży przez telefon - zarządzanie działem telesprzedaży lub call center
-Czynne prawo jazdy kat. B
-Umiejętność efektywnego motywowania oraz wpływania na zespół
-Kreatywność i dynamika w działaniu
-Silna orientacja na klienta
-Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów
-Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
-Zdolność analitycznego myślenia
-Asertywność, umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
-Dowolna forma zatrudnienia: umowa o pracę lub działalność gospodarczą-Atrakcyjne wynagrodzenie
-Prywatna opieka medyczna
-Samodzielna praca, pełna wyzwań, dająca możliwość rozwoju zawodowego
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.