Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Bankowość / Księgowość

Lokalizacje

  • Bełchatów
    (97-400)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Bełchatów

, Klient Agencji Pracy Select
zakończona
Opublikowane 2016-12-29 10:54:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Bełchatów

Opis stanowiska

Agencja Pracy Select, firma działająca w obszarze doradztwa personalnego, pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej, należąca do Business Solutions Wojciech Karłowski (nr W rej. Agencji Zatrudnienia: 3891), dla swojego Klienta, poszukuje kandydata na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Nr Ref. KADROWA/2016
Miejsce pracy: Bełchatów
Rodzaj pracy: stała
Ilość wakatów: 1
Zakres obowiązków:
- pełna obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;
- sporządzanie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy;
- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno- prawnych;
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US, PFRON, GUS;
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników;
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych;
- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
- nadzorowanie systemu elektronicznej ewidencji oraz kontrola poprawności rozliczenia czasu pracy pracowników;
- rekrutacja pracowników.

Wymagania

- min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz zasad naliczania wynagrodzeń;
- bardzo dobra znajomość programu Płatnik oraz pakietu MS Office;
- mile widziana znajomość języka angielskiego;
- doskonałych umiejętności analitycznych;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
- umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu

Oferujemy

- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.