Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Piaseczno
    (05-319)

Forma zatrudnienia

  • umowa zlecenie / o dzieło

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant ds. Obsługi Klienta

Piaseczno

, D&L Contact Center
zakończona
Opublikowane 2016-12-29 11:38:58

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Piaseczno

Opis stanowiska

D&L Contact Center to nowe Call Center w Piasecznie, w którym ludzie zdobywają nowe umiejętności i realizują z pasją postawione sobie cele.

Naszą misją jest budowanie sukcesu współpracowników oraz tworzenie długoterminowych relacji bazujących na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu oraz szacunku.
Serdecznie zapraszamy Cię do naszego zespołu

Wymagania

- stałą stawkę za każdą godzinę pracy – 13 zł
- premie projektowe uzależnione od jakości pracy,
- możliwość awansu w strukturach firmy,
- umowę zlecenie ze wszystkimi świadczeniami,
- wsparcie merytoryczne oraz szkolenia w ramach rozwoju zawodowego,
- cenne doświadczenie w kontakcie z Klientem oraz współpracę w zespole doświadczonych Menagerów.
- dogodną lokalizacja – tuż przy przystanku ,,LAMINA”

Oferujemy

- pozytywnego nastawienia i chęci zdobywania nowej wiedzy,
- wysokiej kultury osobistej, łatwość posługiwania się językiem polskim oraz poprawnej dykcji,
- dyspozycyjność w dni robocze,
- swobody w nawiązywaniu kontaktów,
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.