Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Poznań
    (61-772)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent/ka Zarządu

Poznań

, Kronospan BS
zakończona
Opublikowane 2017-01-03 13:04:25

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent/ka Zarządu
Poznań

Opis stanowiska

Jesteśmy wiodącym producentem wysokiej jakości płyt, produktów drewnopochodnych i komponentów do ich produkcji. Nasza grupa to ponad 40 zakładów na całym świecie. Ciągle się rozwijamy i poszukujemy do naszego zespołu osób, które mają ambicje dla tak prężnie działającej organizacji. Stwarzamy możliwości pracy w wielu krajach w międzynarodowym środowisku. Potrafimy docenić Twoją wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie.

Aktualnie do naszego zespołu w zakładzie w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka Zarządu

nr ref. AZMA 0117

Jeśli biegle znasz j. angielski, nudzi Cię nudna praca biurowa, poszukujesz pracy pełnej nowych wyzwań i zadań oraz jesteś gotowy/gotowa do częstych wyjazdów służbowych aplikuj do nas!

Główne zadania i obowiązki:

- prowadzenie terminarza spotkań Przełożonego,
- prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów,
- tłumaczenie korespondencji i dokumentacji,
- przygotowywanie dokumentacji na spotkania z klientami i dostawcami,
- organizacja podróży służbowych,
- przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu,
- dbanie o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji,
- wyjazdy służbowe na terenie kraju oraz za granicę.

Wymagania

- wykształcenie wyższe,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- biegła umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu Office,
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność planowania i organizacji czasu pracy,
- nastawienie na realizację celów i skuteczność w działaniu,
- odporność na stres,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- możliwość wykorzystywania umiejętności językowych w codziennej pracy
- realizację ciekawych, samodzielnych zadań,
- pracę w dynamicznym środowisku.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.