Praca na stanowisku Asystent w dziale zakupów - administracja biuro
Stargard Szczeciński
, Ottensten Polskazakończona
Opublikowane 2017-01-03 13:16:23
Opublikowane 2017-01-03 13:16:23
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystent w dziale zakupów - administracja biuro
Stargard Szczeciński
Opis stanowiska
Ottensten Polska Sp. z o.o. firma handlowa z branży narzędziowej zatrudni na umowę o pracę na stanowisku asystenta/tkę w dziale zakupów.Miejsce wykonywania pracy: Stargard, Przemysłowa 12 (Stargardzki Park Przemysłowy)
Czas wykonywania pracy: poniedziałek - piątek od godziny 8 do godziny 16
Zakres obowiązków:
∙ kompletowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, składanie zamówień,
Wymagania
∙ bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego;∙ wykształcenie ekonomiczne, logistyczne;
. mile widziane doświadczenie w dziale zakupów lub logistyki;
∙ znajomość pakietu Office;
∙ wzorowa organizacja pracy;
∙ wysoki poziom kultury osobistej;
∙ komunikatywność.
Oferujemy
∙ pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;∙ możliwość rozwoju zawodowego;
∙ przyjazną atmosferę pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.