Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Stargard Szczeciński
    (73-100)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent w dziale zakupów - administracja biuro

Stargard Szczeciński

, Ottensten Polska
zakończona
Opublikowane 2017-01-03 13:16:23

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent w dziale zakupów - administracja biuro
Stargard Szczeciński

Opis stanowiska

Ottensten Polska Sp. z o.o. firma handlowa z branży narzędziowej zatrudni na umowę o pracę na stanowisku asystenta/tkę w dziale zakupów.
Miejsce wykonywania pracy: Stargard, Przemysłowa 12 (Stargardzki Park Przemysłowy)
Czas wykonywania pracy: poniedziałek - piątek od godziny 8 do godziny 16


Zakres obowiązków:
∙ kompletowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, składanie zamówień,

Wymagania

∙ bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego;
∙ wykształcenie ekonomiczne, logistyczne;
. mile widziane doświadczenie w dziale zakupów lub logistyki;
∙ znajomość pakietu Office;
∙ wzorowa organizacja pracy;
∙ wysoki poziom kultury osobistej;
∙ komunikatywność.

Oferujemy

∙ pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
∙ możliwość rozwoju zawodowego;
∙ przyjazną atmosferę pracy.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.