Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inne

Lokalizacje

  • Białystok
    (15-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. obcym

Białystok

, Habitus International Recruitment Sp. z o. o.
zakończona
Opublikowane 2017-01-17 12:13:35

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. obcym
Białystok

Opis stanowiska

Habitus International Recruitment Sp. z o. o. świadczy usługi biznesowe z zakresu doradztwa personalnego i rekrutacji (KRAZ 12340).
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem obcym

Miejsce pracy: Warszawa lub home office (cała Polska)

Twoja szansa na rozwój zawodowy i awans wewnątrz struktur firmy !
Dla naszego Klienta – dynamicznie rozwijającej się Spółki z obszaru outsourcingu usług poszukujemy Konsultantów ds. telefonicznej obsługi klienta z bardzo dobrą znajomością jednego języka obcego.

Jeśli interesuje Cię praca z klientem zagranicznym, lubisz kontakt z ludźmi, chcesz rozwijać znajomość języków obcych a przy tym otrzymać atrakcyjne wynagrodzenie, prześlij CV.

Obowiązki:
- stały telefoniczny kontakt z klientami zainteresowanymi produktami z sektora health&beauty,
- dbanie o realizację napływających zamówień,
- sprawne przekazywanie informacji dot. realizowanych zadań,
- od strony współpracownika potrzebne jest jedynie stabilne połączenie internetowe i ustronne, ciche miejsce. Wykonywanie połączeń odbywa się przez system voip, czyli nie jest potrzebny własny telefon.

Wymagania

- bardzo dobrej znajomości jednego języka obcego (minimum poziom C1),
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży,
- języki priorytetowe:
• turecki,
• Holandia, niderlandzki, fryzyjski
• niemiecki,
• francuski,
• Ameryka Południowa, bułgarski,
• grecki,
• czeski,
• węgierski,
• hiszpański,
• chorwacki,
• serbski,
• Słowenia,
• rumuński,
• fiński, szwedzki, rosyjski, karelski – Finlandia, Estonia, Finnmark (Norwegia), Karelia (Rosja) i inne
• duński,
• szwedzki,
• norweski,
• litewski,
• łotewski,
• estoński,
• portugalski,
• malajski, Malezja,
• tajski, Tajlandia,
• Włochy

Oferujemy

- atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczny czas pracy (możliwość pracy np. 40, 30, 20 godzin tygodniowo oraz w weekendy, godziny pracy ustalane indywidualnie w zależności od strefy czasu w danym państwie),
- praca w międzynarodowym, młodym, dynamicznym środowisku,
- wygodne biuro w centrum Warszawy,
- możliwość pracy zdalnej z domu (home office), kandydat dostaje niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki i zdalny dostęp do wszystkich potrzebnych systemów),
- przyjazną atmosferę pracy,
- szerokie możliwości rozwoju (awans wewnątrz struktur firmy),
- forma współpracy: umowa zlecenie,
- dla zainteresowanych po przepracowaniu 3 miesięcy – możliwość podpisania umowy o pracę,
- płatne szkolenie przed rozpoczęciem pracy,
- praca od zaraz!
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.