Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Human Resources / Zasoby ludzkie

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista/koordynator ds. rekrutacji

Wrocław

, Koncepcja
zakończona
Opublikowane 2017-01-17 12:52:44

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista/koordynator ds. rekrutacji
Wrocław

Opis stanowiska

Agencja Pracy Koncepcja organizuje zatrudnienie w kraju i za granicą już od ponad 10 lat.
Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 1926.
Oferujemy legalne zatrudnienie u sprawdzonych pracodawców.
Aktualnie do naszego działu zajmującego się rekrutacją pracowników do krajów niemieckojęzycznych
poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista/koordynator ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Wrocław (centrum miasta)

Zakres obowiązków:
• Rekrutacja pracowników (głównie z branży budowlanej i technicznej)
• Wstępna selekcja kandydatów (analiza dokumentów, sprawdzanie znajomości języka niemieckiego, tworzenie profili i bazy kandydatów)
• Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w j. niemieckim
• Weryfikacja referencji
• Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach rekrutacyjnych
• Bieżąca współpraca z Klientami międzynarodowymi oraz nawiązywanie współpracy z nowymi parterami (sprzedaż usług HR)
• Realizacja zadań administracyjnych

Wymagania

• Biegła znajomość języka niemieckiego, znajomość j.angielskiego będzie dodatkowym atutem
• Wyższe wykształcenie (preferowane kierunki :HR, psychologia, socjologia, filologia niemiecka)
• Doświadczenie zawodowe min rok , mile widziane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług HR
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
• Orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, rzetelność

Oferujemy

• Pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
• Możliwość awansu,rozwoju zawodowego, zdobycia dodatkowych doświadczeń oraz umiejętności
• Udział w ciekawych projektach rekrutacyjnych
• Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa plus premia)
• Praca w międzynarodowym środowisku (możliwość wykorzystywania języka niemieckiego na co dzień)
• Miłą atmosferę oraz pracę w młodym zespole
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.