Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja

Lokalizacje

  • Bielsko-Biała
    (43-300)

Forma zatrudnienia

  • inne

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. dotacji unijnych - praca dodatkowa

Bielsko-Biała

, UniFund Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2015-05-21 11:07:37

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. dotacji unijnych - praca dodatkowa
Bielsko-Biała

Opis stanowiska

Firma UniFund Sp. z o.o. zatrudni osoby do współpracy przy pozyskiwaniu dotacji z Funduszy Unii Europejskiej.

Wymagania

Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pisaniu wniosków o dofinansowanie,
- umiejętności analityczne- warunek konieczny,
- wykształcenie wyższe,
- udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu dotacji,
- terminowość, skrupulatność i dokładność w dotrzymywaniu terminów,
- umiejętności redagowania tekstów.

Oferujemy

Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość nabycia doświadczenia
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- pracę w zespole profesjonalistów

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).” Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym poprzez portal.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.