Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka Zarządu

Gdańsk

, Atlanta Poland S.A.
zakończona
Opublikowane 2017-08-17 14:57:56

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka Zarządu
Gdańsk

Opis stanowiska

-bieżąca organizacja i prowadzenie biura oraz wspieranie organizacyjno-administracyjne Zarządu Spółki;
-koordynacja spotkań Zarządu, przypominanie o zaplanowanych wydarzeniach, informowanie o nieobecnościach kluczowych pracowników, ważnych spotkaniach;
-kompleksowa organizacja podróży Zarządu oraz rozliczanie delegacji;
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w spółce;
-prowadzenie rejestru faktur, umów i innych dokumentów oraz ich archiwizacja;
-tworzenie pism, raportów i prezentacji zleconych przez Zarząd oraz wykonywanie tłumaczeń;
-prowadzenie recepcji, obsługa połączeń przychodzących, organizacja spotkań firmowych;
-zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą firmy;
-zarządzanie i bieżąca współpraca z firmą kurierską oraz innymi dostawcami usług (telefonia komórkowa, ochrona, sprzątanie, zamówienia, serwisy itp.);
-dbanie o funkcjonowanie i zaopatrzenie biura oraz innych działów firmy;
-dbałość o wizualną stronę i pozytywny wizerunek sekretariatu, biur Zarządu oraz sal konferencyjnych oraz aktywne ulepszanie miejsca pracy;
-uczestnictwo w wybranych spotkaniach i przygotowywanie protokołów;
kontakt oraz obsługa gości odwiedzających firmę.

Wymagania

-min. 3 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
-wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe;
-dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego;
-praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
-umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej;
-wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
-odpowiedzialność, sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań;
-wysoka poziom kultury osobistej, takt, znajomość etykiety biznesowej;
-nastawienie na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
-operatywność, samodzielność; dyspozycyjność;
-czynne prawo jazdy kat. B;
-dodatkowym atutem będzie znajomość języka francuskiego.

Oferujemy

-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-pracę firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
-benefity pracownicze w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. karta MultiSport, bilety do kina, karta do apteki, dofinansowanie do obozów/ kolonii dla dzieci, zwrot za artykuły szkolne).
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.