Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager

Wrocław

, Tigura Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2017-08-19 21:53:18

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager
Wrocław

Opis stanowiska

nawiązywanie długofalowych relacji z klientami (B2B);
obsługa aktualnych klientów;
rozszerzanie portfolio klientów;
realizacja planów sprzedażowych.

Wymagania

płynna znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja);
doświadczenie zawodowe w sprzedaży nie jest wymagane;
wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
wyczucie biznesowe;
empatia;
umiejętność nawiązywania relacji;
zaangażowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy

atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności;
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (czas nieokreślony);
przyjazną atmosferę;
możliwość rozwoju zawodowego i awansu;
udział w interesujących i rozwijających projektach;
pracę w międzynarodowym środowisku.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.