Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Key Account Manager

Wrocław

, Tigura Sp. z o.o.
zakończona
Opublikowane 2017-08-21 17:08:08

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Key Account Manager
Wrocław

Opis stanowiska

- nawiązywanie długofalowych relacji z klientami (B2B);
- obsługa aktualnych klientów;
- rozszerzanie portfolio klientów;
- realizacja planów sprzedażowych.

Wymagania

- płynna znajomość języka angielskiego (codzienna komunikacja);
- doświadczenie zawodowe w sprzedaży mile widziane;
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe);
- wyczucie biznesowe;
- empatia;
- umiejętność nawiązywania relacji;
- zaangażowanie i odpowiedzialność.

Oferujemy

- atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od posiadanego doświadczenia, umiejętności i osiąganych wyników;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (czas nieokreślony);
- przyjazną atmosferę;
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu;
- udział w interesujących i rozwijających projektach;
- pracę w międzynarodowym środowisku.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.