Praca na stanowisku Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Warszawa
, LeasingTeam Groupzakończona
Opublikowane 2017-08-24 11:03:09
Opublikowane 2017-08-24 11:03:09
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Warszawa
Opis stanowiska
telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych,telefoniczne wsparcie sprzedawców produktów finansowych oferowanych przez firmę na terenie całej Polski,
nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania
komunikatywność, dobra dykcja oraz łatwość nawiązywania kontaktów,chęć do pracy w telefonicznej obsłudze Klienta,
umiejętność prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych,
doświadczenie w telefonicznych kontaktach z klientem (mile widziane call center),
cierpliwość i empatia w stosunku do klientów,
umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (8:30-18:00),
umowa o pracę na czas określony,
możliwość poznania procesów operacyjnych w zakresie kredytu i leasingu,
szkolenia,
możliwość rozwoju zawodowego,
praca w młodym, niewielkim zespole w przyjaznej atmosferze.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.