Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Warszawa

, LeasingTeam Group
zakończona
Opublikowane 2017-08-24 11:03:09

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Warszawa

Opis stanowiska

telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych,
telefoniczne wsparcie sprzedawców produktów finansowych oferowanych przez firmę na terenie całej Polski,
nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem,
dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

komunikatywność, dobra dykcja oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
chęć do pracy w telefonicznej obsłudze Klienta,
umiejętność prowadzenia trudnych rozmów telefonicznych,
doświadczenie w telefonicznych kontaktach z klientem (mile widziane call center),
cierpliwość i empatia w stosunku do klientów,
umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy

atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym (8:30-18:00),
umowa o pracę na czas określony,
możliwość poznania procesów operacyjnych w zakresie kredytu i leasingu,
szkolenia,
możliwość rozwoju zawodowego,
praca w młodym, niewielkim zespole w przyjaznej atmosferze.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.