Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Hotelarstwo / Turystyka

Lokalizacje

  • Gdynia
    (80-801)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Gdynia

, WNS Global Services
zakończona
Opublikowane 2017-08-28 13:47:19

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Gdynia

Opis stanowiska

Znają język niemiecki na poziomie min. B1
Posługują się j. angielskim w stopniu komunikatywnym
Potrafią sprawnie komunikować się pisemnie i ustnie
Są elastyczne i ciekawe nowych doświadczeń
Proaktywnie szukają rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji
Szybko się uczą przy zapewnionym wsparciu
Są odpowiedzialne i można na nich polegać
Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem
Świetnie czują się pracując w zespole
Sprawnie obsługują komputer

Wymagania

Znają język niemiecki na poziomie min. B1
Posługują się j. angielskim w stopniu komunikatywnym
Potrafią sprawnie komunikować się pisemnie i ustnie
Są elastyczne i ciekawe nowych doświadczeń
Proaktywnie szukają rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji
Szybko się uczą przy zapewnionym wsparciu
Są odpowiedzialne i można na nich polegać
Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem
Świetnie czują się pracując w zespole
Sprawnie obsługują komputer

Oferujemy

Pracę dla najlepszego Pracodawcy w rankingu AON Best Employer 2017!
Codzienny kontakt z żywym językiem włoskim w profesjonalnym zespole
Szkolenie wprowadzające w obsługę klienta w branży turystycznej
Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
Owoce dla całego zespołu w każdy poniedziałek
Spotkania i wyjazdy integracyjne
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.