Praca na stanowisku Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Gdańsk
, Optima Sp. z o.o.zakończona
Opublikowane 2017-08-30 19:13:48
Opublikowane 2017-08-30 19:13:48
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Gdańsk
Opis stanowiska
• podtrzymywaniu i dbaniu o relacje ze stałymi klientami firmy• obsłudze klienta wewnętrznego• doradztwie przy wyborze produktów i usług – połączenia przychodzące i wychodzące• obsłudze innych kanałów komunikacji – Chat & Email
• dbaniu o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami
Wymagania
• lubisz kontakt z ludźmi• chcesz pracować w dynamicznym i otwartym środowisku
• szukasz różnorodnych wyzwań zawodowych
• posiadasz doświadczenie w sprzedaży pożyczek lub kredytów i miałeś okazję obsługiwać klientów biznesowych (MiŚP) (nie jest to konieczne, ale mile widziane!)
• chcesz się rozwijać a przy tym chętnie dzielisz się posiadaną wiedzą
• cenisz sobie wysoką kulturę osobistą• posiadasz wysokie zdolności komunikacyjne i świetnie odnajdujesz się w pracy zespołowej
Oferujemy
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (zmianowy tryb pracy w pełnym wymiarze godzinowym)• wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość wypracowania atrakcyjnej premii wynikowo-jakościowej
• pakiet szkoleniowy, który zapewni Ci 100% przygotowania do wykonywanych obowiązków
• okazję do zdobycia doświadczenia i rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy
• możliwość poznania specyfiki pracy biurowej w międzynarodowej korporacji
• pieniądze to nie wszystko – organizujemy liczne konkursy, w których nagrodami są np. vouchery lub karty premiowe
• atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, dofinansowanie do Karty Multisport i inne)
• zgrany Zespół profesjonalistów
• praca w międzynarodowym środowisku
• atrakcyjna lokalizacja biura (centrum Wrzeszcza!)
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.