Praca na stanowisku Koordynator ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Sosnowiec
, Smart-HRzakończona
Opublikowane 2017-09-08 09:27:26
Opublikowane 2017-09-08 09:27:26
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Koordynator ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Sosnowiec
Opis stanowiska
* Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,* Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
* Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie – magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją,
* Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
* Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.
Wymagania
* Biegłej znajomości języka francuskiego,* Dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (język korporacyjny),
* Wykształcenia wyższego,
* Umiejętności szybkiego uczenia się i samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
* Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta niemieckiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
* Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,* Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty,
* Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
* Elastyczny system czasu pracy,
* Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.