Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Sosnowiec
    (18-413)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

Sosnowiec

, Smart-HR
zakończona
Opublikowane 2017-09-08 09:27:26

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator ds. Obsługi Klienta z Językiem Francuskim
Sosnowiec

Opis stanowiska

* Wspieranie przydzielonej grupy kluczowych francuskich i belgijskich klientów firmy w zakresie całego procesu – od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
* Przyjmowanie i obsługę zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
* Ścisłą współpracę z inżynierem sprzedaży zlokalizowanym we Francji/Belgii w zakresie zamówień i bieżącej obsługi klienta oraz współpracę z innymi działami firmy na całym świecie – magazynami wysyłkowymi, planowaniem dostaw, planowaniem popytu, zespołem ds. transportu, produkcją,
* Analizowanie i realizowanie specyficznych wymagań klienta dotyczących obsługi lub zamówień,
* Uczestnictwo w okazjonalnych wizytach u klienta, spotkaniach lub telekonferencjach.

Wymagania

* Biegłej znajomości języka francuskiego,
* Dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (język korporacyjny),
* Wykształcenia wyższego,
* Umiejętności szybkiego uczenia się i samodzielności oraz umiejętności pracy w zespole,
* Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta niemieckiego w centrum usług biznesowych, centrum logistycznym lub firmie międzynarodowej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

* Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku przy wykorzystaniu nowoczesnego systemu SAP oraz innych narzędzi,
* Intensywne 4-tygodniowe szkolenie wstępne – system SAP, procesy, procedury, produkty,
* Przyjazną atmosferę i wsparcie bardziej doświadczonych członków zespołu,
* Elastyczny system czasu pracy,
* Możliwość rozwoju zawodowego.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.