Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystent oddziału

Warszawa

, Erka Kredyt
zakończona
Opublikowane 2017-09-08 09:54:10

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystent oddziału
Warszawa

Opis stanowiska

Do naszego nowego biura w Warszawie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku Asystenta oddziału.

• Obsługa Klientów firmy
• Wsparcie przedstawicieli terenowych firmy
• Prowadzenie ewidencji i nadzór nad obiegiem dokumentacji
• Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i zestawień
• Sporządzanie dokumentów wewnętrznych na potrzeby księgowości
• Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału

Wymagania

• Dobrej organizacji w pracy
• Dobrej znajomość obsługi edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych
• Odpowiedzialności i dokładności w działaniu
• Doświadczenia w obsłudze Klientów
• Znajomość zagadnień z obszaru księgowości i finansów będzie mile widziana

Oferujemy

• Umowę o pracę
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Możliwość rozwoju i awansu zawodowego w strukturach firmy
• Możliwość realnego wpływania na kierunki rozwoju oddziału
• Dobrą atmosferę pracy i uczciwe traktowanie
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.