Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Administracja / Biuro

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Asystentka biura

Warszawa

, Chronosconsulting
zakończona
Opublikowane 2017-09-08 10:09:33

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Asystentka biura
Warszawa

Opis stanowiska

Organizacja i zarządzanie sekretariatem
Efektywne zarządzanie kalendarzem Zarządu
Dbałość o wizerunek firmy
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji w organizacji
Zarządzanie obiegiem dokumentacji biurowej – archiwum i obieg umów
Organizacja szkoleń organizowanych w firmie
Obsługa delegacji służbowych
Tworzenie zestawień oraz raportów
Zarządzanie flotą samochodową

Wymagania

Mile widziane min. roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim, w prowadzeniu biura
Wykształcenie min. średnie
Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Umiejętności prowadzenia korespondencji biznesowej i redagowania tekstów
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
Rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i ustalania priorytetów
Samodzielność i zaangażowanie
Poufność
Chęć rozwoju, nauki i poszerzania horyzontów

Oferujemy

Umowę o pracę oraz dodatkowe benefity
Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji
Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.