Praca na stanowisku Asystentka biura
Warszawa
, Chronosconsultingzakończona
Opublikowane 2017-09-08 10:09:33
Opublikowane 2017-09-08 10:09:33
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko
Asystentka biura
Warszawa
Opis stanowiska
Organizacja i zarządzanie sekretariatemEfektywne zarządzanie kalendarzem Zarządu
Dbałość o wizerunek firmy
Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji w organizacji
Zarządzanie obiegiem dokumentacji biurowej – archiwum i obieg umów
Organizacja szkoleń organizowanych w firmie
Obsługa delegacji służbowych
Tworzenie zestawień oraz raportów
Zarządzanie flotą samochodową
Wymagania
Mile widziane min. roczne doświadczenie na stanowisku asystenckim, w prowadzeniu biuraWykształcenie min. średnie
Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
Umiejętności prowadzenia korespondencji biznesowej i redagowania tekstów
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
Rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
Bardzo dobra organizacja pracy własnej i ustalania priorytetów
Samodzielność i zaangażowanie
Poufność
Chęć rozwoju, nauki i poszerzania horyzontów
Oferujemy
Umowę o pracę oraz dodatkowe benefityMożliwość ciągłego rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji
Otwartą i przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.