Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Sprzedaż / Przedstawiciele

Lokalizacje

  • Gdańsk
    (80-001)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Doradca Klienta ds. Sprzedaży

Gdańsk

, Grupa Progres
zakończona
Opublikowane 2017-09-11 13:51:23

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Doradca Klienta ds. Sprzedaży
Gdańsk

Opis stanowiska

Codzienna obsługa Klientów biznesowych - kontakt wyłącznie telefoniczny,
Przedstawianie produktów - literatury fachowej (tematyka związana m. in. z rachunkowością, ekonomią, zasadami BHP) oraz szkoleń z zakresu podnoszenia kwalifikacji pracowników,
Kontakt z Klientami odbywa się w oparciu o dostępną bazę danych,
Przygotowywanie ofert sprzedaży dla stałych i nowych Klientów (na podstawie historii zamówień),
Budowanie trwałych oraz pozytywnych relacji podczas każdej rozmowy.

Wymagania

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia (okres próbny) - następnie zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta,
Stałe godziny pracy: poniedziałek-piątek w godz. 7.30 a 15.30,
Dwuskładnikowe wynagrodzenie: stawka podstawowa plus atrakcyjne premie,
Płatne szkolenie organizowane przed rozpoczęciem wykonywania obowiązków,
Doskonalenie umiejętności interpersonalnych przydatnych w karierze zawodowej,
Przyjazną atmosferę w pracy w gronie doświadczonych i życzliwych współpracowników,
Pomoc i wsparcie merytoryczne Koordynatora podczas wykonywania codziennych obowiązków.

Oferujemy

Wykształcenia min. średniego,
Bardzo dobrej dykcji oraz zdolności posługiwania się poprawną polszczyzną,
Komunikatywności i umiejętności utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami,
Zaangażowania w wykonywanie obowiązków oraz podnoszenie własnych kwalifikacji,
Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta, jednak nie jest to warunek konieczny - przed rozpoczęciem pracy odbywa się szkolenie, które przygotowuje Kandydatów do wykonywania obowiązków.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.