Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Obsługa klienta / Call Center

Lokalizacje

  • Wrocław
    (50-900)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Konsultant w Contact Center

Wrocław

, EXPERUM Human Resources
zakończona
Opublikowane 2017-09-20 18:06:30

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Konsultant w Contact Center
Wrocław

Opis stanowiska

• telefoniczna obsługa Klientów,
• rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dopasowanych produktów,
• realizacja zleceń złożonych przez Klienta,
• budowanie pozytywnego wizerunku i dobrych relacji z Klientami.

Wymagania

• minimum średnie wykształcenie,
• komunikatywność, miły głos i poprawna wymowa,
• pozytywne nastawienie oraz duża motywacja do pracy,
• gotowość do ciągłego poszerzania wiedzy,
• umiejętność obsługi komputera.

Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (na część lub cały etat),
• elastyczne godziny pracy,
• profesjonalne szkolenia,
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
• realną możliwość awansu,
• dodatkowe benefity.
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.