Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Inżynieria

Lokalizacje

  • Warszawa
    (00-686)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. norweskim, duńskim

Warszawa

, Jobhouse
zakończona
Opublikowane 2015-05-22 14:45:11

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. norweskim, duńskim
Warszawa

Opis stanowiska

Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE (wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 7097) dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia technicznego (j. portugalski, duński, norweski)

Obowiązki:
- udzielanie wsparcia technicznego i/lub rejestracja zgłoszeń serwisowych
- odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych, odpowiadanie na wiadomości mailowe
- pomoc w rozwiązywaniu problemów Klientów, doradztwo
- współpraca z innymi pracownikami wsparcia technicznego i inżynierami serwisowymi
- wprowadzanie raportów w aplikacji dotyczącej obsługi klienta (uzupełnianie bazy, sporządzanie raportów)

Wymagania

- wykształcenie minimum średnie, preferowane techniczne lub informatyczne
- doskonałe umiejętności komunikacyjne w jednym z wymienionych języków: portugalski, norweski lub duński (poziom C1, ew. B2) – warunek konieczny
- dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej poziom B2, ew. B1+) – warunek konieczny
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (również noce)
- zorientowanie na potrzeby Klientów i cel
- wysoka kultura osobista, zwłaszcza w rozmowach telefonicznych
- podstawowa wiedza dotycząca budowy komputera, umiejętności diagnozy problemów
- mile widziana wiedza dotycząca serwisu sprzętu komputerowego

Oferujemy

- po okresie próbnym zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pakiet socjalny przy umowie o pracę: karta Multisport + prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, ubezpieczenie na życie i wypadkowe
- wielokulturowe środowisko pracy
- udział w tworzeniu nowych struktur firmy
- atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV przez portal z podaniem nr ref. HELP/DESK/JĘZ

________________________________________
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. Z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. Z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane.".
Ogłoszenie jest już nieaktywne, nie można na nie aplikować.